על אדרנלין וחיות אחרות

אז אייל, בן זוגי, בעלי היקר לקח לעצמו פסק זמן חשוב ונסע לשלושה ימים של סדנת ניצוח בירושלים. מעבר לזה שהוא אלוף ותותח שאין דברים כאלה ושהוא נבחר לנצח בכיתת אומן ייחודית, השורה התחתונה היא שהוא בירושלים ואני בכפר סבא. על פניו נשמע בקטנה..אבל תשמעו קטע, מהבוקר אני באדרנלין מטורף. רגע, מה זה אומר?? האדרנלין משתחרר במצבי לחץ, במצבי "הלחם או ברח" Fight or Flight – אז רגע אני בלחץ?? אבל הוא רק נסע לירושלים ואוטוטו חוזר. הכל בסדר..

טוב, לגוף שלי יש משהו אחר לספר לי..ואני כאן כדי להקשיב.

אז ככה, הדופק שלי גבוה בטירוף. אני ב- UP כאילו שתיתי 5 כוסות קפה היום (לא שתיתי אפילו אחת, אם לא סופרים את התה הירוק..) אני מתרוצצת ממשימה למשימה בלי לשבת רגע (לא אופייני לי!!) אז רגע, הגוף שלי מספר לי שאני במצב מלחמה? זה לא שאני לא רגילה להיות לבד… אז מה קורה פה? יש פה איזה רווח קטן, איזה מרחק ששם אצלי (אפילו אם לרגע קטן ביותר) את כל האחריות. ביום יום שלנו אנחנו כל כך יחד בתוך הדבר הזה שנקרא חיים..והנה לרגע, הפוגה…

אז אחרי יום כמו היום של פגישות, זמן אימהות, טיפול בקליניקה ומפגש ראשון של קבוצת נשות עסקים כפר סבא – הדבר הבא – קריירה שנייה, אני מקווה שהאדרנלין יוכל להירגע קצת ואני אוכל ללכת לישון בשקט.

 

השארת תגובה